środa, 8 czerwca 2016

Harry

Jakiś czas temu przysiadłam do jednej z ulubionej sagi i tak w zasadzie to wpatrywałam się w błędy porównując całokształt z książką. Mianowicie za dużo ich nie wynalazłam no ale mniejsza z tym ;p Do czego chciałam tutaj wtrącić, a mianowicie do tego co się kroi ;p
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć mianowicie adaptacja filmowa książki autorstwa J.K Rowling, w postaci trylogii. 12 września 2013 roku J.K. Rowling oznajmiła na Bookface, że podpisała umowę z wytwórnią WB (Warner Bros.) na zrealizowanie spin−offu serii o Potterze. Są to pierwsze filmy do których Rowling skleiła scenariusze. Sceny do filmu będą kręcone na terenie studia Leavensden, blisko Londynu. Pierwsza premiera ponoć ma wyjść 18 listopada tego roku natomiast premiera drugiego i trzeciego filmu zapowiedziana jest na 2018 i 2020 rok. Co do obsady nie bedę się zagłębiać bo tak jak w wielu filmach zapewne jeszcze ona się będzie wielokrotnie zmieniała w szczególności że kolejne części mają jeszcze trochę czasu na wyjście a jak wiemy to internety nie zawsze mają rację ^^

3 komentarze:

  1. Jednej z ulubionej? Błagam, kto to pisze... Ale i tak plus, bo na razie znalazłam jeden taki błąd. Fajny blog tak btw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wybacz, zbyt cudowną polonistką to nie jestem ^^, błędów będzie mnóstwo i to zapewne nie tylko w tym poście. :)Ale mimo wszystko dziękuję za uwagę.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń